وب سایت رسمی دهیاری روستای شهاب الدین


برگزاري كلاس آموزشي



يكدوره كلاس آموزشي مراحل كاشت داشت و برداشت محصولات گندم و برنج  و كلاس آموزشي مركبات در دفتر دهياري روستا با حضور كارشناس محترم كشاورزي جناب مهندس منصفي روزهاي دوشنبه و پنج شنبه برگزار مي گردد . اين دوره آموزشي به همت دهياري و بصورت رايگان براي افزايش معلومات كشاورزان و باغداران محترم در راستاي افزايش توليد محصول با حضور علاقه مندان به اين رشته برگزار مي گردد  .  اين دوره روز پنچ شنبه 1391/2/21 مورد بازديد مدير محترم جهاد كشاورزي شهرستان نكا قرار گرفت . در اين بازديد كه با حضور معاون فني و كارشناسان جهادكشاورزي برگزار گرديد آقاي مهندس سليمي به اهميت آموزش در توليد با كيفيت محصولات پرداخت و افزود امروزه كشاورزاني موفق هستند كه دو معقوله  علم و تجربه را در كنار هم قرار دهند و راه علمي از طريق برگزاري كلاسهاي آموزشي ميسر مي گردد . در ادامه از ابتكار دهيار شهاب الدين در برگزاري اين چنين كلاسهايي تشكر نمودند و آمادگي كارشناسان اين مديريت را جهت آموزش كشاورزان اعلان داشتند.

لازم به ذكر است اين دوره كلاس آموزشي مركبات بصورت حضور در باغ و كار بصورت عملي روزهاي دوشنبه يك ساعت قبل از اذان مغرب برگزار مي باشد.

دهياري شهاب الدين از حضور مهندس سليمي  مدير جهادكشاورزي نكا و هيئت همراه  در جمع باغداران ، كمال تشكر و قدرداني را دارد.