وب سایت رسمی دهیاری روستای شهاب الدین


بازگشت همه به سوی اوست



             انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی شهید رسول انصاری را به خانواده ی بزرگ انصاری و اهالی محترم روستای شهید پرور شهاب الدین تسلیت میگوییم   .

اوست که ما را از خاک بی جان به وجود آورده و لحظه لحظه وجودمان در دستان توانای اوست. هیچ یک از موجودات عالم هستی از این قائله مستثنی نیستند.

مادر، مهربان ترین عنصر هستی که بهشت زیر پای اوست. او نیز مادری مهربان بود و با تمام وجود فرزند بزرگوارش را در دامن پاک خویش پروراند. پس از سالها تلاش و تحمل سختی های فراوان جوان رشید خود را برای دفاع از جان و خاک این مرز و بوم به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستاد. دیری نگذشت که فرزندش به خانه برگشت، سربلند و پیروز، اما نمیدانم چرا همه گریان بودند؟ او که به بهترین و والاترین هدفش که شهادت بود رسیده بود. تحمل دوری او می تواند بهترین دلیل برای این مسئله باشد. پس از گذشت سالها ، مادری که دوری فرزندش را با بی قراری تحمل کرده بود، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. حال در جوار فرزندش آرمیده و به انتظار خویش پایان داده است . از خداوند متعال برای این عزیز از دست رفته طلب مغفرت داریم.

دهیاری روستای شهاب الدین  

 

   

 

Description: /images/stories/Candle_burning.jpg            انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی شهید رسول انصاری را به خانواده ی بزرگ انصاری و اهالی محترم روستای شهید پرور شهاب الدین تسلیت میگوییم.

اوست که ما را از خاک بی جان به وجود آورده و لحظه لحظه وجودمان در دستان توانای اوست. هیچ یک از موجودات این عالم هستی از این قائله مستثنی نیستند.

مار، مهربان ترین عنصر هستی که بهشت زیر پای اوست. او نیز مادری مهربان بود و با تمام وجود فرزند بزرگوارش را در دامن پاک خویش پروراند. پس از سالها تلاش و تحمل سختی های فراوان جوان رشید خود را برای دفاع از جان و خاک این مرز و بوم به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستاد. دیری نگذشت که فرزندش به خانه برگشت، سربلند و پیروز، اما نمیدانم چرا همه گریان بودند؟ او که به بهترین و والاترین هدفش که شهادت بود رسیده بود. تحمل دوری او می تواند بهترین دلیل برای این مسئله باشد. پس از گذشت سالها ، مادری که دوری فرزندش را با بی قراری تحمل کرده بود، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. حال در جوار فرزندش آرمیده و به انتظار خویش پایان داده است .