وب سایت رسمی دهیاری روستای شهاب الدین

http://www.shahabodin.ir

پنجشنبه 16 بهمن 1393 @ 15:11 : تاریخ ثبت خبر

مراسم يادواره شهدا ي شهاب الدين

چهاردهمين يادواره شهدا روستاي شهاب الدين در 16 بهمن 93 با حضور مردم قدرشناس در حسينيه شهاب الدين يرگزار گرديد.

 اين يادواره با يادواره سالهاي قبل تفاوتهايي داشت . امسال از راوي جنگ سردار اباذري براي بيان خاطرات دعوت شد و ايشان خاطراطي شنيدني از ان حماسه ها و دلاورمرديهاي مردان اسماني گفت .

سخران ويژه اين مراسم دكتر مقيمي نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي بود كه خود از يادگاران جبهه و جنگ بود و  در جلسه فرماندار محترم مهندس طوسي و بخشداران مركزي و هزارجريب و روساي محترم ادارات و نهاد ها و دهياران بخش مركزي حضور داشتند. در ادامه دكتر مقيمي براي سخنراني به جايگاه دعوت شد .

احمد علی مقیمیˈ نماینده مردم نکا، بهشهر وگلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای ما با درس آموزی از مکتب امام حسین(ع) عاشورایی شدند و به فیض دیدار حق نائل آمدند.
وی اظهار داشت: حفظ ارزشها و شعائر انقلاب از مهمترین وظایفی است که بر عهده ما نهاده شده و در شرایط فعلی باید از آرمانهای انقلاب دفاع کنیم.
مقیمی با بیان اینکه در رابطه با شهدا و عمل بزرگشان نمی توان با عقل محاسبه گر متوجه بزرگی کارشان شد افزود: براي شناخت شهدا باید عاشق شد و با عشق انگیزه شهدا و عشق به خداوند و محبوب را بشناسیم.
نماینده مردم نکا، بهشهر وگلوگاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پیشرفت های مختلف ایران اسلامی یادآور شد: اکنون در حوزه های مختلف جزء برترین ها هستیم و همه پیشرفتهای کنونی ما در گرو رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
وی گفت: دشمن در طول سالهای مختلف بعد از انقلاب ترور و فشار بر ملت ما را در سرلوحه کار خود قرار داد و با تمام توان با ترور شخصیت ها، دانشمندان و ایجاد جنگ و تحریم در پی ایجاد فشار بر ملت بود که ولایتمداری و بصیرت مردم مانع از رسیدن دشمن به اهدافش شد.
مقیمی با بیان اینکه سفارش همه شهدا ولایت مداری، دوری از اختلاف و حفظ وحدت بود، افزود: همه ما باید با در دستور کار قرار دادن سفارش شهدا و عمل به وصایای آنان در خط ولایت و حامی ولی فقیه باشیم و ارزشهای انقلاب را پاس بداریم تا آسیبی متوجه این انقلاب نشود

 دكتر مقيمي در ادامه  به جايگاه جمهوري اسلامي در منطقه وقدرت ايران اسلامي و تاثير گذاري انقلاب ايران در سرتاسر جهان مطالبي گفت

در اين مراسم نيز كليپهايي از انقلاب و دفاع مقدس پخش شد .و به همنامان شهدا لوح يادبود چهاردهمين يادواره شهدا اهدا شد.


تمامی حقوق مطلب محفوظ است و نقل و استفاده از آن تنها با ذکر منبع مجاز میباشد
Copyright © 2024 By
All rights reserved | Powered By: NIKAN CMS